HEJ!

Välkommen hit och jag hoppas verkligen att ni alla har det toppenbra där ute! 
Jag vill förklara namnvalet till denna blogg; jag är en tjej som har fått kämpa för det mesta här i livet, men klagar inte, för det är ju så det ska vara! Det sägs ju att "för att komma till toppen måste man gå till fots"! Jag valde att döpa denna blogg till "THE ONE WHO MADE IT" dels för att ha något att sträva efter och leva upp till, men också för att jag tycker att jag redan klarat av så många saker som kan platsa under en sådan rubrik!
Den här bloggen vill jag tillägna just sådana saker! Jag vill berätta både för er och ett framtida jag hur jag har upplevt mina motgångar och framgångar och sådant som händer runt mig!
Jag hoppas att ni hittar tillbaka hit flera gånger, och ni får väldigt gärna dela med er av egna tankar och händelser! :) 
KRAM PÅ ER!