Blir alla drömmar sanna så ska jag aldrig mer sova!

Jisses alltså! Inatt drömde jag en skitläskig dröm. Det var inte hemskt som i en skräckfilm, utan det var läskigt på ett annat sätt. Jag drömde i alla fall att jag hade blivit antagen till utbildningen jag helst av allt ville gå på (vet inte vad det var, men det var något jag ville mer än något annat) och hade precis flyttat dit. Jag bodde i ett jättestort hus som bara var ett enda stort rum. Det såg typ ut som en gymnastiksal! Haha! Det låg långt hemifrån och det fanns inte möjlighet till telefoner och datorer, förutom på skolan. Hur knäppt är inte det? Men vänta bara, det blir knäppare! Alla på skolan pratade svenska, men jag förstod inte ett ord av vad de sa. För mig lät det som att det vad kinesiska och vissa röster lät som djurläten. Jag stod och vevade med händerna och försökte få dem att förstå vad jag sa, men ingen av dem fattade det heller. De bara tittade konstigt på mig och gick därifrån, haha! När vi skulle ha upprop och se att alla var där så fanns inte mitt namn med på listan, men min mammas namn fanns med, för att hon hade skrivit under på ett kvitto från en mataffär som vi hade handlat på dagen innan. What!? Jag försökte förklara att hon var min mamma och att det måste ha blivit ett missförstånd, men då sa de att jag var tvungen att vinna i monopol mot Barack Obama om jag skulle få börja på skolan! HAHAHA! Efter det tog nog drömmen slut, för jag kan inte minnas att Barack Obama himself var med i den! 
Det var den konstigaste drömmen jag har haft på länge! Haha! Men det är ju skönt att det inte var på riktigt! Och jag hoppas att det inte är sant att alla drömmar går i uppfyllelse! De bra drömmarna får gärna gå i uppfyllelse, men de dåliga kan ta och försvinna! Den här drömmen skulle delvis kunna få gå i uppfyllelse; det hade ju inte varit så dumt att bli antagen till den utbildning man helst av allt vill gå på och heller inte så dumt att träffa Barack Obama! Han verkar vara en så klok och trevlig person!